Khamis, 14 November 2013

Tahniah ...SKCC..BOLEH...





Pihak sekolah mengucapkan tahniah kepada semua murid sama ada memperoleh 5A, 4A, 3A, 2A dan 1A. Tahun 2013, Sekolah Kebangsaan Canossian Convent, Segamat telah berjaya memecah rekod dengan mendapat sekurang-kurangnya 1A bagi semua pelajar. Bukan itu sahaja, setiap mata pelajaran mendapat peratus yang cemerlang dengan GPS terbaik setakat ini....GPS sekolah ialah 1.63. Satu kejayaan yang memberangsangkan sekolah. Empat mata pelajaran mendapat 100% iaitu Bahasa Melayu Pemahaman (GPS-1.32), Bahasa Melayu Penulisan(GPS-1.05), Matematik(GPS-1.73) dan Sains (GPS- 2.13). Mata pelajaran Bahasa Inggeris memperoleh 95.5%(GPS-2.00). Namun, pencapaian masih di tahap cemerlang. Syabas kepada semua murid dan guru-guru daripada Tahun 1 hingga Tahun 6. Tidak lupa guru pendamping dan tidak lupa juga buat Puan Hjh Ruhana Daslar  yang membantu murid-murid Tahun 6 walaupun telah bersara. Terima kasih juga kepada ibu bapa yang memberi sokongan kepada murid-murid SKCC dan guru-guru serta KSIB yang juga turut membantu demi kecemerlangan murid-murid SK Convent, Segamat. Tahniah semua..... — Kami berasa gembira dan bangga dengan kamu semua.






Ibu bapa bergambar kenangan bersama dengan murid 5A dan 4A1B


 
Murid-murid Tahun 6 bersama dengan guru Matematik yang mencapai keputusan 100%.

Puan Hjh Ruhana Daslar bersama dengan Encik Supian dan Encik Nordin, guru Sains Tahun 6 ceria dengan pencapaian mata pelajaran masing-masing, 100%.




Raneytha a/p Suresh bersama dengan Mak Saudara. Jelas tergambar kegembiraan apabila mencapai 5A dalam UPSR 2013.
Kerunsingan dan keresahan Puan Tan dan Encik Ong kini hilang dengan keputusan 5A yang diperoleh oleh Ong Zhi Ying.


Deena Kartia bersama ibu bapa serta adiknya. Kegembiraan jelas terpancar di wajah mereka.


Guru Sains, Encik Supian Hashim dan anak-anak muridnya gembira dengan pencapaian Sains 100%.

 Murid-murid Tahun 6 berkongsi kegembiraan dengan Puan Hajah Ruhana dan Cik W.Nor Asekin kerana memiliki gred A dalam bahasa Melayu pemahaman dan bahasa Melayu penulisan. Pencapaian yang tidak diduga. Kedua-dua kertas, 100 %.

Murid-murid bergambar bersama dengan guru mata pelajaran Bahasa Inggeris, Bahasa Melayu, Sains dan Matematik.




SK CONVENT SEGAMAT ..BOLEH....KITA GEGARKAN LAGI DENGAN PENCAPAIAN YANG LEBIH BAIK  PADA TAHUN HADAPAN, 2014.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan